Stvořidla.
20.4.2001 - 22.4.2001
Tento zápis píši v sobotu v poledne, v době , kdy podle předpovědi meteorologů mělo už druhý den vytrvale pršet. Zatím je pěkně. Ale od začátku: Přes hrozivou předpověď počasí na akci přijeli Jirka, Petr a já, a taky psi Dan, Sára a Laura. Po příjezdu do stanice Stvořidla jsme našli v lese místo k přenocování, natáhli jsme plachtu, navečeřeli se a šli spát. Noc proběhla velmi klidně. Teď je sobota 11,55, jsme po snídani a jdu se balit.
Milan

Od našeho nocležiště jsme se vydali po žluté vzhůru na Melechov k rozhledně. Rozhledna byla důkladně zavřená několika zámky a stejně by z ní asi výhled moc nebyl, protože byla zarostlá stromy. Tak jsme aspoň poobědvali a šli dále přes Mstislavice po zelené. Stále trochu mžilo a za Mstislavicemi v krásné čekárně se rozpršelo víc a pár členů BDP začlo uvažovat, že by jsme náš vandr mohli přesunout k Petrovi a Danovi do Prahy. Teď jsem v Ledči nad Sázavou a hlídám psy. Ostatní šli na jídlo do restaurace. Čeká nás hlasování zda pojedem dál do Prahy, nebo půjdem po červený dál. Přestože mám se Sárou a Laurou více pacek než Dan, Milan a Petr, nevím jak hlasování dopadne, protože stále prší a Petr nám nasliboval hory doly a k tomu navíc piczu. No uvidíme jak se packám bude zvedat chtět.
Jirka

Nakonec jsme si hodili (dvou) korunou a vyhrála to Stvořidla. Pro zajímavost - nenasliboval jsem hory - doly, ale pizcu a video - tedy natáčení zbytku vandru na kameru, kterou mám doma. Přestalo pršet a utábořili jsme se po strastiplném šplhání po skalách na rovince nad tratí. Noc byla teplá, prostě fajn. Ráno bylo ještě hezčí, částečně se vyjasnilo. Po ranním Jirkově křepčení se psy a bohaté snídani, o kterou se postaral hlavně Jiří jdeme přes houpací most do Světlé. Na cestě si psi hrají s lahví, kterou našli a na jedné zastávce svačíme. O zajímavou podívanou se nám stará autobus s důchodci. Zapadl a tahá ho traktor. Pokračujeme dále a ve Světlé zapadáme do cukrárny. Kromě Milana, ten hlídá venku psy. Nakonec končíme na nádraží a loučíme se. Ahoj příště !
Petr

Fotky:

Sára s Laurou na řetězu.

Milan a Petr pod plachtou.

Cesta k Melechovu a Petr s Danem.

Milan dokonce umí pít i z láhve.

Rozhledna Melechov a ta malá bílá tečka je Laura.

Petr pózuje (bohužel ve tmě).

A teď pózuju já.

Krásná kaplička v Mstislavicích.

Krásná čekárna nás skryla před deštěm

Psi čekají v Ledči nad Sázavou na vlak.
(Kam to ještě nevědí.)

Krásná Laurinka vstává.

Dva nejkrásnější členové naší výpravy.

Milan se ráno fotit nechce.
(Chce spát .)

Petr se ráno fotit taky nechce.
(Prý by prasknul objektiv)

Nejpovolnější k focení je Dan.
(ale protože je černoch tak ho každý na fotce nenajde)

Na fotce je Dan
(ale nevím jestli zepředu, nebo zezadu?)

Skála nad tratí.

Loučíme se ve Světlé nad Sázavou.