Poprad - Aquapark
27. - 30. 10. 2005

Před ptačí chřipkou jsem schoval slepice do kotelny a garáže. Kachny do sklepa a husy zavřel do kurníku a všem dal na 4 dny jídlo a pití. Ráno jsem zaspal a dlouho mně trvaly přípravy, tak jsem se rozhodl, že do práce nepůjdu a pojedu dřív k Honzovi, kde chcem přespat. Vezu mu velkou kytku v květináči a dost ve vlaku překáží. Nejdřív přetopená lokálka do Pardubic a teď rychlík do Přerova, kde mám další rychlík na Ostravu, kde mám být už v 14,55. Akorát Honza ještě nenapsal, zda někam půjdem a či má čas. Hlupáček má přijet až v 21,05. Má přijet taky Tomš a Kája a maj s náma jet na otočku do aquaparku. Honza bude ale doma něco předělávat.
Tak jsem se dostal do Ostravy. Honza volal ať přijedu k němu domů, ale nechal mě hodinu čekat před barákem, kde jsem ztratil těšící náladu a trochu vypěnil. Zchladit vztek jsme s Honzou jeli do Ostravy - Poruby bazénu, kde Honza nechtěl tancovat ve vodě. Málo plaval, pořád se jen sprchoval. Asi viděl sprchu po dlouhé době a tak si jí chtěl užít. Pak jsme vyzvedli Tomše a Káju ve Vítkovicích a odjeli k Honzovi do bytu a kecali a plašili papoušky, jedli a pili, hráli ruské hity a staré české pecky. Pak ještě z Brumlobrna přijel polomedvěd Hlupáček. Na Slovensko nikdo kromě nás nechtěl, tak jsme druhý den v 6,20 jeli do Popradu jen já a Milan. Tam jsme byli asi v 10,30 a vydali se hledat ubytování. Našli jsme ho kousek od nádraží a dokonce jsme se rozhodli, že zaplatíme 1300 za oba na noc. Hotel Satel ale byl super a v takovém jsme ještě nikdy nespali. Byla tam vana i televize a se snídaní - švédský stůl, takže jsme se vždycky strašně přežrali a přepili. Po ubytování jsme skoukli letmo Poprad a šli k aquparku. Protože měl otevřeno do 10 večer, rozhodli jsme se sem jít až večer po výletu do hor. Náhradní autobusovou dopravou do Smokovce a odtud lanovkou na Hrebienok. Na Bilíkově chatě pirohy s masem. Pak vodopády, nějaká obnovená chata, velký vodopád a zas lanovkou dolů do Smokovce, kde už jezdily nové krásné električky do Popradu. Pak bazén, vstupné za 600 Sk do všech zón na 4 hodiny, ale po 2,5 hodinách jsme stejně rozmočení a odcházíme. Super prudké tobogány a teplá voda ve venkovních bazénech. Vitální svět na jedno brdo. Omylem jsem zmáčkl tlačítko pro pomoc, myslel jsem, že se jím přidává pára.
Jirka

Po bazénu ještě hledání nějaké restaurace a večeře.
V sobotu jedeme vlakem do Tatranské Lomnice, odtud lanovkou na Skalnaté pleso a pak tůra k chatě při Zeleném plese. Krásný počasí, úplně jasno, nečekal bych že v tomto období se ještě podívám do takových vysokých hor. Krásný výhledy. Těšili jsme se na občerstvení v chatě, ale všechno bylo 2x dražší než v nížině a tak jsme si dali čokolády z vlastních zásob a vydali se na cestu zpět (ale jinou trasou) do Tatranské Lomnice. Tam v restauraci u nádraží čočková polévka a halušky. Jo a ještě si kupujeme jednu jízdu na jakési kolečkové - bobové dráze - Jirka pořád říkal, že nebude brzdit, ale brzdil taky. A pak vlakem zpět do Popradu. Unavení koukáme na slovenské Vyvolené a Big Brothera.
V neděli ještě snídaně se švédskými stoly a odjezd do Čech.
Milan

U Honzy je i Kája a Tomš .

Pohled na Tatry z hotelu .

Polom u Starého Smokovce .

Hřebenová lanovka na Hriebenok vevnitř .

Míjení dvou kabin .

Milan a další paroháči na Bilíkově chatě .

Milan na mostě u vodopádů .

Já a vodopád , co je krásnější ?

Milanova turistická taška .

Nosiči

Lomnický štít .

Hriebenok lanovka .

Starý Smokovec .

Milan se stydí za tašku , tak jí dal za sebe .

Krásné nové elektrické vláčky .

Interiér vlaku .

Lanovkou ke Skalnatému plesu .

Lanovka na Lomnický štít . Tou jsme ale nejeli .

Skalnaté pleso .

Milan na Malé Svišťovce .

Přes ůdolí - Jahnačí štít .

Jdem dolů k chatě při Zelenom plese .

Chata při zeleném plese . Nádherné místo .

Projeli jsme se na bobech . I Milan ,ale hodně brzdil . No dyť víte Hlupáček .