Od Jihlavy do Prahy
6. - 9. dubna 2007

Pátek: Jirka s Milanem a Sárou a Laurou dorazili vlakem do Jihlavy, našli spaní, ani nestavěli plachtu.
Sobota: 8,30 vstávám v Praze v proseckém bytě, 8,40 přišli ke mně Kája s Mirkem. V 9,15 vyrážíme autem na Palmovku. 9,30 nabíráme Martina, v 9,50 na Opatově Honzu a míříme po D1 do Jihlavy. Auto jsme nechali u nádraží Zlaté Hory a jdeme na vyhlídku Zaječí skok. Jirka s Milanem vstávají a setkáváme se nad údolím říčky Jihlavy. Cesta po červené v družném hovoru ubíhá, přes Rantířov, Dvorce a Čeřín až k chatě Čeřínek.
Tomš

Za Čeřínkem u Čertových skal spíme s vyhlídkou na mobilní vysílač a hvězdy. Ráno focení na skalách. V noci jsem zapomněl napsat oheň. V nějakém Rychnově na náměstíčku kluci jdou do hospody. Fotíme koně a Mirkův zámek. Psi jedí v lese u potoka suchary a rvou se. Kluci zatím běží na vysílač na Křemešník, jsou totiž namakaný po zimě z posilovny. V hospodě se potkáváme, obědváme. Já s poloméďou na vysílač a ke klášteru, kde rozdávají lízátka a k Větrnému zámku. Po nás tam jde zbytek, ale ti už lízátka nedostanou. Ještě nanuky a křížovou cestou ke studánce, která léčí. Kolem Slunečního paloučku s totemem a tý-pí jsem je ukecal ke Stříbrné studánce. Abych je nalákal, vymýšlím si historku, že kdo se napije, může si něco tajného přát. Všici věří a pijí jak zjednaní. Pak rybníčky, kdo se v nich vykoupe, tak omládne o 5 let. Nikdo nemá zájem. Každý má rád své stáří. Pak zas červená. Bohužel jsme se neztratili. Tomš má zase hospodskej absťák a tak prohlasuje jít chlastat na Putimov. My s poloméďou venku. Poté co poloméďa říká, že mě maj všichni jistě rádi, mé hloupé nápady, vymýšlím se ztratit na 35° 18,5 délky a 54°77´ šířky, aby byl vandr trochu akčnější a né jen Tomšovo PUTYKOPUTOVÁNÍ. Jinak proto že koukám, že to ještě nikdo jiný neudělal, chci poděkovat Sáře a Lauře za hlídání a poloméďovi, že moc nepolobručí. Tak tu čekáme a furt nic, přestože Mirek tvrdil, že jeho stovková mapa je lepší. Koukáme na Pelhřimov na kraji lesa. Slunce zatím svítí. Je vidět krematorium, kde skončí Tomš, když nepřestane pít tak nahusto pivo.
Jirka

No kluky v hospodě práce s mapou asi nebaví, tak nás našli pomocí mobilu. Večer oheň s Rejžkem. Já s Jirkou jsme zjistili, že nám zítra jede jediný vhodný vlak v 15,13 z Humpolce, tak si ráno přivstáváme, v rychlosti se rozloučíme a vydáváme na cestu. Bylo to přes 20 km a měli jsme co dělat, abychom vlak stihli. Dorazili jsme asi 10 minut před odjezdem a vandr tak dopadl dobře. Snad se líbil i ostatním.