Hrubý Jeseník (Akce podle Honzy).
7. - 9. června 2002

S Milanem jsme se potkali v Brně na nádraží a odjeli vlakem do Olomouce . Cestou jsme konverzovali a Milan po mně házel brýle , mobil a láhev , protože mu došly argumenty (na prodej herbalaifu). V Olomouci jsme ve vlaku našli černochloupka Dana a jeho pána Petra . Dojeli do Milotic , kde čekal Honza . Přestoupili na vlak do Karlovic . Prošli obcí , našli žlutou značku . Zašli trochu do lesa , našli rovné místo a postavili plachtu a Honza ukázal mobilem cestu Pavlu z Ostravy . Pojedli a šli spát . Ráno přijel Pavel , Petr udělal zajímavé jídlo , které nikdo nechtěl . Šli po žluté kolem zříceniny , kterou jsme ale neviděli . Na jedné louce Dan dostal ránu od eletrickýho ohradníku . Došli k Annenské kapli . Začlo pršet , tak sedíme v hostinci v teplíčku a posloucháme povídání místního starosty . Dostali jsme pohledy , koukli do Annenské kaple a pokračovali po žluté . Cestou začlo pršet , nasadili pláštěnky a házeli klacek Danovi . Našli krásný přístřešek před deštěm a naučil se Dan novým věcem od chytrého kluka z Jitkova .
Jirka.

Dan se učí šplhat na strom .

Když už byl Dan úplně zblblý , naštěstí přestalo pršet a my jsme šli dál . Po chvíli pochodování si to ale déšť rozmyslel a obštastnil nás svou přítomností . No ale my jsme se nedali a šli dál po žluté . Nakonec se obloha přece jen umoudřila . Asi po hodině a půl jsme došli do Karlovy Studánky . Prošli jsme městečko , napili se u pramene a načepovali minerálku . Chtěli jsme se najíst U Huberta , ale ten byl po požáru . Nakonec jsme našli hotel Džbán , kde nás pustili i s Danem a dali dobrou večeři . Jirka se tam přecpal Karolínkou . Pak jsme se vydali k vodopádům podél Bílé Opavice a hledali kde hlavu složit .
Honza.

Ono najít místo v prudkém kopci je problém . Ale našli jsme . Zavěsili plachtu a pak byl boj o místo . Různě jsme se posunovali, a vyměňovali místa , až každý našel to své místečko . Petr rozdal mrkve a šli jsme spát . Po pár minutách zjistil , že jeho nafukovací karimatka je píchlá a tak spal na zemi . pajin.ova@post.cz
Pavel.

V noci občas pršelo , ale navzdory tomu (nebo možná právě proto) se Milan odsunul mimo plachtu a já zůstal v dolíku , kde jsem levou rukou bojoval s Jirkou , co na mě pořád sjížděl a pravou rukou se svým batohem , ani ten na svahu nedržel . Ráno jsme stoupali vzhůru proti proudu potoka , až jsme došli k přístřešku , který jsme včera chtěli hledat . Ale byla to pokladna . Lehčí o vstupné 8 Kč pokračujeme kolem krásných vodopádů , občas se přidržujeme i řetězů ve skále a stoupáme k Ovčárně . Dále už to vypadá jak kdoví jak vysoké hory , mění ráz , dokud nezačneme klesat dolů do údolí . Tam už na nás čeká nádraží a potom zase na oplátku my . Tentokrát na vlak . A v něm za hrozného drncání se snažím tohle psát .
Petr.

Fotky :

Zkrocení divé zvěře(Dana).

Trápení divé zvěře(Dana).

Další trápení divé zvěře(Dana).

Honza s něčím v puse.

Opičák Petr a pejsek Dan.

Před kaplí(ten s tím vyplaženým jazykem není mentál,ale Honza).

V hospodě píšu do kroniky.

Milan a Honza v kostele.

Pohled od starosty,zde jsme ale nebyli.

Dan(veverka)leze na strom pro klacek.

Nad Karlovou Studánkou.

V Karlový Studánce.

U pramene.

Kam jít?

Pavel na schůdkách.

Pod plachtou , že by na rovném místě?

Odpočinek.

Tady máš.

A tady mně to Dan za Petra vrací.

Milan u vodopádu vpředu,kluci vzadu.

Na mostě jsou Bédépáci.

Ještě vodopád.

A další.

Na Ovčárně.

Energie na cestu je důležitá.